AdSense Kazanç Raporum :)

Yazar: Adsız Tarih: 02:06 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Dünkü Google AdSense kazanç raporumu incelerken gözlerim yaşardı, duygulandım, kendimi kaybettim ve bir an ciddi ciddi ne yapacağımı şaşırdım. Özellikle sadece Egonomik üzerinden yayınladığım bir tek kare reklamla elde ettiğim bu başarı koltuklarımın kabarmasına sebep oldu. Dünkü Google AdSense kazanç raporum aşağıdaki gibi:
google-adsense-kazanc-raporu
Üzerine tıklayın da büyüsün, iyice inceleyinde boynu bükük kalmasın :)
İşte yukarıdaki tablo bundan yaklaşık 8 sene 3 ay 4 gün 6,5 saat ve 23 dakika sonra hissedeceklerimi yansıtıyor. Amacım bu rakamlara ulaşmak ve ben haberi biraz erken verdim. Haa kalbi olanlar için uyarı yapmayı unuttum kusura bakmayın: merak etmeyin gerçek değil ne mutlu ki gerçek değil  :D Zaten farkedeceğiniz gibi rakamları uykusuzluktan saçma sapan yerleştirmişim.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder