Ceyda Ateş: Her insanın hayatında pişmanlıkları olur

Yazar: Adsız Tarih: 02:48 Kategori: , Yorum: Yorum Yap

İşadamı Turgut Toplusoy’un önceki gün Ceyda Ateş hakkındaki açıklamaları magazin basınına bomba gibi düştü. Toplusoy “Ben inançlı bir insanım, annem hacı. İlişkinizi basının önünde yaşamayın dedim. Ceyda hanım ve oğlumun mayo ve bikinili birbirini öperken çekilmiş fotoğraflarını gazetede gördüm. Ramazanda teknedeyken basını davet edip böyle pozlar vermek bize yakışmaz. Ceyda filmi için oğlumu kullandı. Kız haklı, Buğra gibi çocuğu ben de bırakmam ama oğlum onunla evlenmez. Eğer bir film çeviriyorsanız birbirinizi kullanmamanız gerekir. Ceyda hanım çok ayıp etti” demişti. Ceyda Ateş bu sözlerin ardından ilk kez AKŞAM’a konuştu…

NSANLAR BENİ YANLIŞ TANIDI
Ceyda Ateş ilk olarak “Ben aşk, ilişki konularında konuşmaktan çok sıkıldım. Çünkü oyunculuğum üzerine sürekli eğitim alan kendini geliştiren biriyim. İnsanlar beni hep yanlış tanıdı. Çünkü ilişkimle tanıdı. Ama ben böyle bir insan değilim. Başarılı işlere imza attım, işimle gündeme gelmek istiyorum” dedi.
BEN PARAMI KAZANAN AİLE TERBİYESİ GÖRMÜŞ BİR İNSANIM
Roman Mağazalarının sahibi iş adamı Turgut Toplusoy’un açıklamlarıyla ilgili olarak “Ben paramı kazanan, aile terbiyesi görmüş bir insanım. İyi bir aile çocuğuyum. En önemlisi 25 yaşında bir genç kızım. Her zaman dürüst davrandım. Hiç kimseye de hayatım boyunca boyun eğmedim. Her zaman kendi ayakları üzerinde duran bir kızım” dedi.
KIRICI HABERLER RAHATSIZ EDİYOR!
'Toplusoy’un açıklamalarına üzüldünüz mü?' sorusuna Ceyda Ateş, “Kırıcı haberler tabii ki rahatsız ediyor. O kadar çok haber çıkıyor ki, okuyup geçiyorum. Hakkımda çıkan bütün haberlere kulak kabartsaydım ben ben olamazdım! Doğruluğuna inandığım her şeyin peşinden gittim. Her zamanda peşinden gideceğim. Ben işimin peşindeyim. Bu konuda kendi ayaklarım üzerinde duran biriyim. Benim için doğru neyse ben o doğrunun üzerinde yürüyeceğim” dedi.
İNSANLAR BİZİ BİRBİRİMİZE ÇOK YAKIŞTIRIYORLAR
Turgut Toplusoy’un “Oğlum onunla evlenmez” açıklamalarının aksine Ateş, “İnsanlar bizi çok yakıştırıyorlar, ‘sanki hiç ayrılmayacakmışsınız gibi’ diyorlar. Örnek çift portresi sergiliyoruz ki insanlar bizi birbirimize çok yakıştırıyor” dedi.
BUĞRA İŞİME SAYGI DUYAN, BANA DESTEK VEREN BİRİSİ
Sevgilisi Buğra Toplusoy’u yere göğe sığdıramayan Ceyda Ateş, “Buğra işinde çok başarılı bir çocuk. Özellikle marhamet duygusu çok fazla. İnsanlığın ne demek olduğunu bilen birisi. Beni çok iyi anlayan, işime saygı duyan, bana her türlü konuda destek olan birisi. Olgun bir erkek ve en önemlisi içindeki çocukluk beni çok mutlu ediyor. O yüzden güzel bir birliktelik ve uyum sağladık, çokta güzel giden bir ilişkimiz var” diyor.
HER İNSANIN HAYATINDA PİŞMANLIKLARI OLUR
Müstakbel kayınpederi Turgut Toplusoy’un, “Bize Ceyda ile ilgili neler geliyor, eski resimleri falan. Biz kulaklarımızı kapattık’ sözleri Ceyda Ateş’i oldukça kızdırdı. Verdiğiniz pozlardan pişmanlık duydunuz mu? sorusuna Ceyda Ateş, “Her insanın hayatında pişmanlıkları olmuş olabilir. Sonuçta insanlar her dakika doğru yapacak diye bir şey yok ama bunları konuşmak da doğru değil. Bana çok komik geliyor. Geçmiş geçmişte kaldı. Ben artık yeni projelerime bakıyorum” dedi. 
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder