CLİCKBANK ÜRÜN SEÇİMİ

Yazar: Unknown Tarih: 03:40 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap

Clickbank işinde, en önemli kural ürün seçimini doğru yapmaktır. Eğer, ürün seçimini doğru yapamazsanız, bütün emekleriniz boışa gider ve kazandığınız parayı, reklam masrafı olarak harcarsınız. Ya da, hiç para kazanamaz ve sadece reklam masraflarını ödemek zorunda kalırsınız. Bu yazımızda sizlere, clickbank ürünlerini seçmenin inceliklerini anlatmak istiyoruz.
Clickbank bize 13.000 civarında ürün olduğunu düşünürsek, doğru ürün seçimi yapmak, başarımızın %70 lik kısmını oluşturacak diyebiliriz. Marketplace kısmındaki ürünlerin altında yazan terimleri açıklamakla işe başlayalım...
* Future $: Ürünün gelecekteki muhtemel fiyat değişimi (bu bizim gelecekteki komisyon oranımızı etkiler).
* Total $/sale: Ürünün toplam satış fiyatı (örneğin ileride satıcı ek bir ürün satarsa veya her ay ödeme gerektiren bir ürünse toplam alıcının ödediği ücrettir.
* Avg%/sale: Bu bizim ürünü satmamız durumunda alacağımız komisyon yüzdesidir.(bu üründe %75 gözüküyor).
* Avg$/sale: Ürünün satışından alacağımız komisyon.
* Grav: Gravity bizim için en önemli bilgidir. Gravity kabaca ürünün popülerliğini yani affiliateler tarafından ne kadar satıldığını gösterir. Ne kadar gravity yüksekse ürün affiliateler tarafından o kadar talep görüyor demektir.
Terimlerin açıklamasını yaptıktan sonra, gelelim, bu terimlerin, bizim tarafımızdan kullanılmasına...
* Dijital ürünler tercih edin. Örneğin e-booklar. Çünkü bu tip ürünlerin kargo vs. gibi problemleri olmayacağından komisyonunuzu satış gerçekleştirildiği an alabilirsiniz.
* %50 nin altında komisyon veren ürünleri satmamanızı tavsiye ederim. Zaten genellikle clickbank ürünlerinin komisyon oranları yüzde 50 ile yüzde 75 arasıdır.
* 30$ dan aşağı olan ürünleri tercih etmeyin. Örneğin, 15$ olan bir üründen yüzde 50 komisyon alsanız bile kazanacağınız 7.5$dır. Bu yüzden 30$ ve yukarısı ürünler deneyin.
* En önemli kriter ise “grav”dır. Bu değer, ürünün popülerliğini gösterir. Eğer, işe yeni başlamışsanız ve çok iyi bilmiyorsanız, Grav (gravity) değeri 100 ün üzerindeki ürünleri tercih etmeyin. Çünkü, bu ürünlerde rekabet çok fazladır ve bu ürünleri satmak için, çok çaba göstermeniz ve para harcamanız gerekir. Gravity değeri, 20 nin altındaki ürünler de henüz başarılı olup olmayacakları konusunda fikir vermemiş ürünlerdir. Bu yüzden, grav değeri 20-100 arası ürünleri tercih edin.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr