Marmaray Yetişmese İntihar Edeceklerdi

Yazar: Adsız Tarih: 03:05 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Marmaray projesinde görev alan yöneticiler açılış zamanında yetişmese topluca intihar edeceklermiş.Haber: Marmaray Yetişmese İntihar Edeceklerdi

Marmaray'ın yapımında yer alan yöneticiler projeyi zamanında yetiştirememeleri halinde intihar sözü vermiş.
"Japon GÖREVLİDE İMZALADI"
İlginç ayrıntıyı Ulaştırma Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürü Metin Tahan şöyle anlattı: "27 Şubat 2013 tarihinde ciddi sıkıntılar yaşamaya başladık. 'Bu iş bitecek' dedim. Herkes bir bahane söylemeye başlamıştı. Konuşurken ben bir kağıt aldım. Parmağımı kesip kanıyla 'Yetiştiremezsek köprüden atlayarak kendimi feda edeceğiz' diye yazdım. Hepsine imzalattım. Japon yetkili de imzaladı."
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder